Forum Forum servera ots earth Strona Główna Forum servera ots earth
Forum świata Earth
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nowe potwry
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum servera ots earth Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

czy chcecie nowe potwory??
tak
75%
 75%  [ 3 ]
nie
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 14:35, 20 Lip 2006    Temat postu: nowe potwry

poszukam nowych skryptuw na jakies potwory.
jutro dam propozycje potowruw a puzniej jak gm sie zgodzi na potwory skrypty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kondzio_93
Nowy



Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:07, 20 Lip 2006    Temat postu:

dobry pomysl Razz dobze zeby byly takie zeby bylo latwo expic zeby daaly duzo expa:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 15:38, 20 Lip 2006    Temat postu:

tylko wiekszosc tych potworuw sa jak na 150 lvl+!!
taki yogi to bedzie szczesliwy>
niskie levele raczej se na nowych potworach nie poexpia ale takie hero czy wampy sie zwolnia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yogi
Tutor



Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z zaskoczenia

PostWysłany: Czw 15:47, 20 Lip 2006    Temat postu:

Ja jestem szczesliwy jak chodze na Inarath,Yawa'Runite,Ruga,Pan Drzwi Very HappyVery HappyVery Happy
Ale pomysl nie jest taki zly,chcoiaz caly czas dochodza nowe potwory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal Pustelnik
Super gaduła



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 15:49, 20 Lip 2006    Temat postu:

Najelpeij to trza zrobic OTS Kinga i Diablo bylo by git xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 15:52, 20 Lip 2006    Temat postu:

mam 31 potworuw:
1 dla naprawde malych lvli
1 taki jak vamp czy hero
polowa lepsz niz hero
a 2 polowa jest lepsza niz demon czy orshe(king yeti,armagedon,death orsh,gladaitor-podobno tylko gm moze go pokonac,oraz kilka faraonuw i elfuw)
te potwory kture proponuje beda bardzie jdla high lvli Very Happy Very Happy Laughing Laughing

@edit
od ilu postuw jest gadula??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 16:00, 20 Lip 2006    Temat postu:

jak mi komp nie siadzie to poszukam jakis czaruw i runek Shocked Surprised Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal Pustelnik
Super gaduła



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 16:27, 20 Lip 2006    Temat postu:

W data/spells/instant tworzymy bat.xml

i dodajemy:


Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_NONE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
monsterlook = 122
end
time = 60
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
return ret
end

w data/spells/instant tworzymy vampire.xml

i dodajemy:


Kod:
attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_NONE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false
LightMagicMissileObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive,
drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
ret = doTargetMagic(cid, centerpos, LightMagicMissileObject:ordered())
if(ret) then
monsterlook = 68
end
time = 60
changeOutfit(cid, time, monsterlook)
return ret
end

Następnie do data>spells>spells.xml

dodajemy:


Kod:
<!--// Monster \\-->
<spell name="vampire" words="vampire" maglv="0" mana="0" enabled="1"></spell>
<spell name="bat" words="bat" maglv="0" mana="0" enabled="1"></spell>
Przechodzimy do data/monsters i edytujemy plik vampire.xml


Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Vampire" level="40" maglevel="40" experience="290" pushable="0" armor="35" defense="20" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="220">
<health now="450" max="450"/>
<look type="68" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="4072"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="50"/>
<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="180"/>
<attack type="distance" name="throwingstar" mindamage="10" maxdamage="100" cycleticks="2000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="bat" exhaustion="0" cycleticks="5000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="vampire" exhaustion="0" cycleticks="5000" probability="60"/>
</attacks>

<defenses>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>
<voices>
<voice sentence="BLOOD!"/>
<voice sentence="I smell a living!"/>
<voice sentence="Let me kiss your neck!"/>
<voice sentence="I call you my bats!"/>
<voice sentence="come!"/>
</voices>
<loot>
<item id="2969" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>

<item id="2840" chance="40000"/>

<item id="3497" chance="20000"/>

<item id="3311" chance="1000"/>

<item id="3596" chance="20000"/>

<item id="3052" countmax="3" chance1="15000" chancemax="0"/>

<item id="2791" chance="100000">
<inside>

<item id="3209" chance="800"/>

<item id="3238" chance="20000"/>

<item id="3372" chance="300"/>

<item id="3222" chance="600"/>

<item id="2965" countmax="3" chance1="2500" chancemax="0"/>

</inside>
</item>
</loot>
</monster>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michal Pustelnik dnia Czw 16:38, 20 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 16:31, 20 Lip 2006    Temat postu:

na co to jest?? bo ja znalazlem na cos takiego zeby vamp zamienial sie w nietoperza!!! mam tez jeden czar dla knigtuw:spell name="Exevo Gran Mas Exori Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal Pustelnik
Super gaduła



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 16:32, 20 Lip 2006    Temat postu:

JA znalazłem na zamieniajacego sie w nietoperza -.-


ale ten exori twoj sie przyda xDXDXD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 16:38, 20 Lip 2006    Temat postu:

mam nawet to:
NPC ZMIENIAJĄCY PŁEĆ
///GM Maciej : ten skrypt nie będzie działał na naszym OTSie

Kod:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
if isPremmium(cid) then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I can change your sex... You want change your image..?')
selfLook(cid)
focus = cid
talk_start = os.clock()
else
selfSay('Sorry, only premium players can change sex.')
focus = 0
talk_start = 0
end

elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

if msgcontains(msg, 'yes') then
if pay(cid,1000) then
selfSay('/changesex ' .. creatureGetName(cid))
focus = 0
talk_start = 0
else
selfSay('Sorry, you don\'t have enough money.')
end

elseif msgcontains(msg, 'bye') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
zasiegym = 215
zasiegxm = 288
zasiegy = 210
zasiegx = 284
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
ny = cy

end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
ny = cy

end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
nx = cx

end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
nx = cx

end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
if ny >= zasiegy and nx >= zasiegx then

if ny <= zasiegym and nx <= zasiegxm then
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
else
end
else
end
end
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end


oraz znalazlem jeden skrypt naszego kochanego GM Macieja !!! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal Pustelnik
Super gaduła



Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 400
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw 16:41, 20 Lip 2006    Temat postu:

Może komuś się przyda ...

Potworek pod tibie 7.6

W katalogu ...data/monsters tworzymy plik "death orshabaal"
///GM Maciej : tego to nawet ja nie pokonam

Cytuj:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Death Orshabaal" level="350" maglevel="110" experience="80000000" pushable="0" armor="200" defense="200" canpushitems="1" staticattack="45" changetarget="200" speed="400">
<health now="2000000" max="2000000"/>
<look type="35" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="2916"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>
<blood color="199" effect="0" splash="255"/>

<attacks>
<attack type="melee" mindamage="2000" maxdamage="8000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura" cycleticks="5000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="o firefield" cycleticks="7500" probability="75"/>
<attack type="instant" name="o exevo gran vis lux" exhaustion="500" cycleticks="7000" probability="60"/>
<attack type="rune" name="orsha fireball" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="50"/>
<attack type="instant" name="o exori" exhaustion="500" cycleticks="8000" probability="55"/>
<attack type="instant" name="demon_manadrain" exhaustion="100" cycleticks="4000" probability="30"/>
</attacks>

<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>

<voices>
<voice sentence="MUAHAHAHAHA GM Maciej is my BOSS!"/>
<voice sentence="MUAHAHAHAHA GM Merieel is my BOSS!"/>
</voices>

<loot>
<item id="2160" countmax="10" chance1="6000000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2470" chance="2000"/>
<item id="2408" chance="1030"/>
<item id="2319" chance="9000"/>
<item id="2493" chance="5000"/>
<item id="2472" chance="2000"/>
<item id="2466" chance="4000"/>

<item id="1987" chance="10000">
<inside>
<item id="2150" countmax="10" chance1="10000" chancemax="1000"/>
<item id="2148" countmax="10" chance1="5000" chancemax="1000"/>
<item id="2148" countmax="10" chance1="50000" chancemax="1000"/>
<item id="2144" countmax="10" chance1="50000" chancemax="1000"/>
<item id="2488" chance="50000"/>
<item id="2187" chance="5000"/>
</inside>
</item>
</loot>

<summons maxSummons="2">
<summon name="Orshabaal" chance="400"/>
</summons>

</monster>


W pliku monsters.xml dodajemy linijke :

Cytuj:
<monster name="Death Orshabaal" file="death orshabaal.xml" />


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 16:47, 20 Lip 2006    Temat postu:

przesle teraz wiekszosc skryptuw tych potworuw
Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 16:50, 20 Lip 2006    Temat postu:

pierwszy:
baba jaga.xml
Kod:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Baba Jaga" level="20" maglevel="30" experience="2500" pushable="0" armor="27" defense="27" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="204">
<health now="3300" max="3300"/>
<look type="54" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3065"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="30"/>

<attacks>
<attack type="melee" maxdamage="40"/>
<attack type="rune" name="Soul fire" exhaustion="500" cycleticks="3000" probability="90"/>
<attack type="rune" name="firefield" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="instant" name="exura vita" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="firebomb" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
<attack type="rune" name="sudden death" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
</attacks>

<defenses>
<defense immunity="energy"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="drunk"/>
</defenses>

<voices>
<voice sentence="Herba budinia ex!"/>
<voice sentence="Horax pokti!"/>
<voice sentence="Hihihihi!"/>
</voices>

<loot>
<item id="2148" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2129" chance="10000"/>
<item id="2643" chance="10000"/>
<item id="2656" chance="5000"/>
<item id="2696" chance="33333"/>

<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2195" chance="5000"/>
<item id="2442" chance="1666"/>
<item id="2324" chance="10000"/>
<item id="2654" chance="3333"/>
<item id="2418" chance="1000"/>
<item id="2199" chance="1428"/>
<item id="2801" countmax="1" chance1="1333" chancemax="0"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>

drugi:
Domyślny Chuck Norris pod tibia 7.6

W katalogu ...data/monsters tworzymy plik "chuck norris"

Cytuj:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Chuck Norris" level="100000" maglevel="10000" experience="90" pushable="0" armor="50" defense="50" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="1000">
<health now="10000000000" max="10000000000"/>
<look type="128" head="95" body="116" legs="95" feet="114" corpse="3128"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="30"/>

<attacks>
<attack type="distance" name="throwing-knife" mindamage="1000" maxdamage="5000000" cycleticks="3000" probability="100"/>
<attack type="instant" name="exura vita" exhaustion="500" cycleticks="1200" probability="35"/>

</attacks>

<defenses>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="fire"/>
</defenses>

<loot>
<item id="2148" countmax="20" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2649" chance="6666"/>

<item id="1987" chance="100000">
<inside>
<item id="2260" chance="4000"/>
<item id="2399" countmax="1" chance1="20000" chancemax="0"/>
<item id="2478" chance="3333"/>
<item id="2425" chance="2000"/>
</inside>
</item>
</loot>
</monster>


W pliku monsters.xml dodajemy linijke :
Cytuj:

<monster name="Chuck Norris" file="Chuck Norris.xml" />

trzeci:
Daughter of Hero

tworzymy daughter of hero.xml a w nim:

<?xml version="1.0"?>
<monster name="Daughter of Hero" level="450" maglevel="300" experience="450000" pushable="0" armor="4500" defense="4500" canpushitems="0" staticattack="5000" changetarget="200" speed="1720">
<health now="540000" max="540000"/>
<look type="137" head="123" body="120" legs="114" feet="132" corpse="3065"/>
<combat targetdistance="3" runonhealth="0"/>

<attacks>
<attack type="distance" name="throwingknife" mindamage="3000" maxdamage="4400" cycleticks="2000" probability="600"/>
<attack type="melee" mindamage="4000" maxdamage="6000" probability="1000" />
</attacks>

<defenses>

</defenses>

<voices>
<voice sentence="Odgryze Ciii!"/>
<voice sentence="Yeeee ha!"/>
</voices>

<loot>
<item id="2148" countmax="21" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2173" chance="500"/>
<item id="2528" chance="5000"/>
<item id="2197" chance="2000"/>
<item id="2229" countmax="3" chance1="10000" chancemax="0"/>
<item id="1998" chance="100000">
<inside>
<item id="2674" countmax="50" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2050" chance="5000"/>
<item id="2393" chance="900"/>
<item id="2690" countmax="2" chance1="20000" chancemax="0"/>
<item id="2147" countmax="2" chance1="3333" chancemax="0"/>
<item id="2392" chance="4000"/>
</inside>
</item>
</loot>

</monster>

a w monsters.xml dajemy linijke:

<monster name="Daughter of Hero" file="daughter of hero.xml" />

death orsha tez mam

czwarte:
(podobno tylko GM tylko moze to pokonac a wiec yogi bedzie zainteresowany)
W katalogu monsters tworzymy plik Gladiator.xml
i piszemy w nim:
<?xml version="1.0"?>
<monster name="Gladiator" level="230" maglevel="90" experience="52000" pushable="0" armor="91" defense="92" canpushitems="1" staticattack="50" changetarget="200" speed="375">
<health now="450000" max="450000"/>
<look type="73" head="20" body="30" legs="40" feet="50" corpse="3128"/>
<combat targetdistance="1" runonhealth="0"/>

<attacks>
<attack type="melee" mindamage="3240" maxdamage="8270" probability="70" />
<attack type="distance" name="arrow" mindamage="452" maxdamage="2130" cycleticks="3000" probability="100" />
<attack type="instant" name="behe_haste" exhaustion="500" cycleticks="4000" probability="25"/>
<attack type="instant" name="exura gran" cycleticks="1000" probability="60"/>
<attack type="instant" name="bk exori" exhaustion="500" cycleticks="5000" probability="70"/>
</attacks>

<defenses>
<defense immunity="paralyze"/>
<defense immunity="invisible"/>
<defense immunity="fire"/>
<defense immunity="poison"/>
<defense immunity="energy"/>
</defenses>

<voices>
<voice sentence="Walcz walcz!!"/>
<voice sentence="Wanna die ??"/>
<voice sentence="Haha twoje sd mnie gilgocze"/>
<voice sentence="Ruszajcie potwory ciemnosci"/>
</voices>

<loot>
<item id="2152" countmax="7" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2393" chance="1000"/>
<item id="2470" chance="2000"/>
<item id="2522" chance="1333"/>
<item id="2158" chance="10000"/>
<item id="2319" chance="9000"/>
<item id="2462" chance="50000"/>
<item id="2153" chance="50000"/>
<item id="2472" chance="1857"/>

<item id="1987" chance="33333">
<inside>
<item id="2148" countmax="100" chance1="100000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2148" countmax="100" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2144" countmax="10" chance1="50000" chancemax="0"/>
<item id="2178" chance="100000"/>
<item id="2402" chance="50000"/>
<item id="2390" chance="2000"/>
<item id="2646" chance="3333"/>
</inside>
</item>
</loot>

<summons maxSummons="20">
<summon name="Serpent Spawn" chance="120"/>
<summon name="Warlock" chance="250"/>
<summon name="Behemoth" chance="200"/>
<summon name="Demon" chance="400"/>
<summon name="Rahemos" chance="100"/>
</summons>

</monster>

-W pliku monsters.xml wpisujemy:
<monster name="Gladiator" file="gladiator.xml" />


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Rozgadany



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 17:21, 20 Lip 2006    Temat postu:

potwory dla yogiego to:
daughter hero-experience="450000
death orshabaal-experience="80000000
gladiator(tylko GM go pokona)-experience="52000
plaguthrower(silny ale malo expa daje xD)-experience="1
Safron-boss minosów(chyba)-experience="999999
yeti king-experience="460000
ramzesII(chyba dobry jest)- experience="5400
lucifer-upadły anioł- experience="16000
Behomontinius-experience="60500
Guardion Mage-experience="50000
Mega Troll Very Happy
Uwaga! Nie ma z niego loota ,tylko zamienia się w drzewo!-experience="15000000
Armagedon-experience="120000(odmiana demona)
pudzian-experience="10000
potwrek nazywa sie King Orshabal mam nadzieje ze komus sie przyda ale uwaga jest dosyc silny i symuluje 2 orshabaale i 2 demony.-experience="500000"
Necropharus- experience="5800000
Bone Beast King-experience="2250000
Royal Hunter-experience="105000

Mam nadzieje, ze jakis gm zainteresuje sie tym tematem!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum servera ots earth Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin